Monday, February 13, 2017

✄ Uudet hiukset + Yukin cossisuunnitelmat ✄


Hei! ★
Kirjoittelen Frostista pian (niin paljon kuvia ja asiaa postattavana, sos!), mutta sitä ennen hieman arkipäiväisempiä kuulumisia. :D




Mun hiukset alkoivat olla niin pitkät, että sain ne jo ponnarille! Mulla oli suunnitelmissa kasvattaa pitkästä aikaa pitkät hiukset, mutta mitä turhia, kävin leikkauttamassa lyhyeksi.

Lähtötilanne!

Ja jälkeen!!


Kävin leikkauttamassa hiukset ensimmäistä kertaa paikallisen ammattikoulun kampaamossa ja mua palvellut 2. vuoden opiskelija teki hyvää työtä! Pitää jatkossakin käydä opiskelijoilla leikkauttamassa, kun on niin halpaakin. Tykkään hirveästi tuosta undercutista, se on niin pehmeä. :D



Frostbiten jälkeisenä viikonloppuna oli vuorossa cossipajailua kavereiden kanssa! Meidän ryhmäcossimme on vielä olevinaan salaisuus (aika monelle olen ehtinyt lipsauttaa mitä ollaan tekemässä...), mutta kuvasta ehkä arvaa jotain. Maalasin niin paljon että näin siitä untakin kun menin nukkumaan... Xenji leipoi meille torttuja Runebergin päivänä, piristi cossintekoa. ;;v;;


Ja sitten ne Yukiconin cossit! Yukiconhan on jo tällä viikolla, mutta mulla on luojan kiitos kaksi vanhaa cossia uusintakierroksella. Lauantaina käytän uudestaan Mystic Messengerin Jaeheetä (meillä on pieni ryhmä tästä pelistä taas) ja sunnuntaina on luvassa Todomatsu Osomatsu-sanista kuvan namuteemaisessa asussa (mukana taas Ichimatsu ja Jyushimatsu). Nykikää hihasta sunnuntaina, meillä on taas herkkuja mukana. :D

Lauantain AMV-kisassa mulla on muuten pitkästä aikaa video mukana, käykää katsomassa! Jännittääää

Onko kukaan teistä tulossa Yukiconiin ja mitä mahdollisesti cossaatte?

No comments:

Post a Comment