Monday, December 26, 2016

☂ Päivän asuja ja kuulumisia ☂


Hei! ♡
Miten teidän joulunne sujui? Vietin itse joulun rauhallisissa tunnelmissa perheen parissa. Jouluruokaa söin aivan liikaa ja lahjaksi sain hyödyllisiä juttuja omaa ensimmäistä kämppää varten (jollaiseen toivon mukaan pääsen muuttamaan seuraavana vuonna).

Joulun ootd!
Tajusin, että mulla on paljon asukuvia ja kuulumisia tämän vuoden loppupuoliskolta, jotka eivät ole blogin puolella nähneet päivänvaloa, joten ajattelin vähän koota niitä tähän. Mun uudenvuodenlupaus voisi olla, että opettelisin postaamaan näitä aktiivisemmin! :'D



Miittasin Sayaa syksyllä ennen Traconia! Meillä oli matchaavat hameet ja sain cossijuttuja ostettua.



Aloitin syksyllä uraohjauskurssilla käymisen, jolloin sain paljon innostusta pukeutua nätimmin! Aiemminhan olin vain lusmunnut kotona. Uraohjaus oli tosi mielenkiintoista, kävimme tutustumassa eri työpaikkoihin ja harjoittelimme työnhakua. Tuo kukkahame on yksi kirppislöytö kesältä ja se näkyykin monessa asussa, olen ihan rakastunut siihen. ♡ Tummansininen pyöräpaita on myös ollut ahkerassa käytössä.







Käytiin Esshierun kanssa yhtenä päivänä shoppailemassa ja löydettiin soma vintagepuoti. Sieltä tuo oikeanpuoleinen, valkoinen paita taas on kirppislöytö joka näkyykin yhdessä myöhemmässä asussa. :D Harmi kun ilmeisesti kissamme onnistui tekemään reiän tuon vintagepaidan hihaan, se onkin jäänyt vähemmälle käytölle kun pelkään tuhoavani sitä lisää. :0


Squaditapaamisia riitti! Tämä asu on yhdeltä lauantailta, kun hengattiin Burger Kingissä. Pitsipaita ja kukkahame ovat kirppislöytöjä kesältä.

(C) Vulridi
Rakas BK-squadimme: minä, Allu, Xenji, Vulridi, Esshieru, Mai Mai ja Saukko



Tämä takki oli ahkerassa käytössä. Kukkalaukku on taas kirppislöytö, olin ahkera kirppisten koluaja kesällä ja syksyllä. :D



Palasin hiusvärissä takaisin vaaleanpunaiseen pienen tauon jälkeen. :D Tämä oli asuni kun miittasin taas Sayaa ja kiersimme kirppareita ja kauppoja.


Vulridi, Saukko, minä, Mai Mai
Vulridin tuparit olivat myös syksyllä, oli todella hauskaa! Mulle tuli paniikki kun en ollut ehtinyt kunnon tuparilahjaa hankkia, mutta löysin sitten pienen pinkin roskakorin (mun aina niin nerokkaat lahjaideat). :DD


Seuraavana viikonloppuna olivat Esshierun tuparit, joissa mm. katsottiin Voltronin ensimmäinen jakso ja valvottiin pitkälle aamuun. :'D

Tilasin eBaystä uudet talvikengät!

Lokakuussa pääsin aloittamaan työkokeilun ja siitä eteenpäin olikin mm. halloween-juhlat, pari pikkuconia ja mun synttärit, joista olenkin ehtinyt jo kirjoittamaan. Huh, paljon olin jättänyt kirjoittamatta! Mulla oli aiemmin jotain blogimasennusta, kirjoittaminen oli tosi pakkopullaa ja kaikki postaukset tuntuivat aina vaan lykkääntyvän, mutta tällä hetkellä ideoita satelee ja näppis laulaa. :D Jos näin jatkuu (toivon mukaan) niin saan vaikka mitä postauksia aikaiseksi jatkossa!

Teetettiin Saukon ja Esshierun kanssa somia Instagram-kuvia kauppakeskuksesta löytyneellä automaatilla☆





1 comment: