Tuesday, July 1, 2014

+Bye bye, old computer!+


BTOB - Beep Beep

Tää on tällainen vähän tyhmä tynkäpostaus tähän väliin. :D Tänään mulle ostettu uusi kone saapui! Oon pärjäillyt tämän mun romuläppärin kanssa niin monta vuotta, että jo oli aikakin päästä tästä eroon. Mutta silti kirjoitan vielä tällä. :D Mulla on sellainen operaatio "siirrä kaikki tiedostot uudelle koneelle", mutta toi ei nyt suostu yhteistyöhön. Enkä tiedä miten osaan käyttää tota uutta konetta, oon niin tottunut kirjoittamaan tämän vanhan koneen näppäimistöllä että toi uusi tuntuu ihan oudolta (tai no oikeastaan toi kyllä on käytetty kone...).

This is some kind of stupid short post. :D Today my new computer arrived! I've used this old junk laptop so many years that it was the time to say goodbye to it. But I'm still writing with this. :D I have operation named "move all the files to the new computer" but it doesn't want to cooperate with me. I don't know how I can use that new computer, I'm so used to writing with the keyboard of my old computer so that new one feels weird (or actually it is used computer...).


Uusi vs vanha kone. :D Ton uuden näyttö on ihan liian kirkas! (Eheh tykkäättekö mun siististä työpöydästä? xD) Koitan järkkäillä tota uutta konetta ja saada sen käyttökuntoon!

Free!-photoshoot tosiaan oli sunnuntaina ja se oli ihan mahtava! En ole vielä saanut kuvia, mutta koitan sitten kirjoitella siitäkin erikseen!

New vs old laptop. :D The display of the new one is too bright! (Eheh do you like my clean desktop? xD) I'm trying to fix that new laptop and make it useable!

The Free!-photoshoot indeed was on Sunday and it was awesome! I haven't got the pictures yet but I will make a post about it soon!


4 comments:

  1. saahan sitä kirkkautta säädettyä. Ja hei on toi pöytä huomattavasti siistimpi ku mun työpöytä :'DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, sainhan mä sitä säädettyä, mutta se on aika hupaisaa kun toi on nyt niin himmeä kuin mahdollista ja se on silti reilusti kirkkaampi kuin vanhan koneen näyttö (ja siis tän vanhan kirkkautta ei pysty säätämään... xd). Mut on toi uus kone niin ihanan nopea. xD

      Delete
    2. uskon :D meijä vanha pöytäkone kesti varmaa joku 8 vuotta enne ku se oli oikeesti siinä pisteessä et piti vaihtaa. Tosin sen jälkee nää mun läppärit on kestäny vaa muutaman vuoden aina... nykyteknologia my ass

      Delete
    3. Joo siis tää mun vanha kone oli alussa ihan nopea mut sit tää on aina ruvennu jotenki sekoilemaan. :D Ja joo nykyteknologia. .___.

      Delete